بهترین کیبورد فراسو
نوشته شده توسط : ali

بهترین کیبورد فراسو

 

یکی از رایج ترین ابزار ورودی در کامپیوتر کیبورد میباشد . پردازنده موجود در کیبورد ، برای عملکرد صحیح کیبورد ، نیازمند آگاهی از چندین موضوع میباشد . یکی از مهمترین این موضوعات آگاهی ازموقعیت کلید در ماتریس کلید ها میباشد . از دیگر موضوعات مهمی که پردازنده کیبورد میبایست از آن آگاه باشد میزان جهش ( Bounce ) کلید ونحوه فیلتر نمودن آن میباشد . و آخرین موضوعی که بعنوان یکی از موضوعات پر اهمیت برای پردازنده موجود در کیبورد به منظور عملکر کیبورد به آن اشاره کرد ،سرعت ارسال اطلاعات برای typematics میباشد . کیبورد در برندها و مدل های مختلف در بازار به مشتریان عرضه میگردد . یکی از معروفترین برندهای کیبورد ، فراسو میباشد . در این مطلب قصد داریم علاوه بر توضیح ارزان ترین کیبوردهای فراسو ، به معرفی بهترین کیبوردهای فراسو و پرفروش ترین کیبوردهای فراسو بپردازیم .

 


کیبورد فراسو FCR-6185
 

Farassoo FCR-6185 keyboard

لوازم جانبی کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد کیبورد برای شما توضیح میدهد:صفحه کلید یا کیبورد Keyboard یک دستگاه ماشین تحریر است که با استفاده از یک آرایش از دکمه‌ها یا کلیدها که به عنوان اهرم مکانیکی یا سوئیچ الکترونیکی عمل می‌کنند. پس از کاهش کارت پانچ و نوار کاغذی تعامل از طریق صفحه کلید سبک تله تایپ برای رایانه تبدیل به دستگاه ورودی اصلی شد.


مشخصات فنی کیبورد فراسو FCR-6185


    طراحی باریک و منحصر به فرد
    پرینت لیزری حروف
    دارای کلیدهای میانبر جهت دسترسی آسان تر
    ویژگی پالم رست برای بهترین حالت مچ دست
    بدون صدا
    طول عمر بسیار بالا
    بدون نیاز به درایو

 


 

کیبورد فراسو FCR - 6160
 

Keyboard  Farassoo FCR - 6160

 

قطعات کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد کیبورد فراسو توضیح میدهد : FCR-6160 یک صفحه‌کلید چندرسانه‌ای است که مخصوص مصارف اداری_خانگی و توسط شرکت فراسو طراحی و تولیده شده است. اولین چیزی که شاید بر روی این کیبورد مهم باشد وجود حروف فارسی بر روی کلیدهای آن است. دوم کلیدهای این کیبورد است که به صورت ارگونومیک و به هم چسبیده طراحی شده‌اند تا کیبورد بالاترین سطح راحتی را به شما ارایه دهد. سوم وجود قسمت استراحت دست است که در هنگام تایپ کردن دستان شما بر روی آن قرار می‌گیرند بنابراین دستان شما بعد از تایپ طولانی مدت هم خسته نمی‌شود. این صفحه کلید به صورت باسیم و با استفاده از پورت USB به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. همان‌طور که گفتیم طراحی FCR-6160 به صورت استاندارد بوده و دارای 125 عدد کلید است. جنس کلیدهای این کیبورد از پلاستیک معمولی و مات می‌باشد و جنس بدنه و استراحت مچ نیز از جنس پلاستیک مات ساخته شده و طراحی مناسبی دارد. کیبورد فراسو (Farassoo Keyboard) مدل FCR-6160 با طراحی مدرن و پیشرفته داری کلیدهای کاربردی زیادی است که راحتی زیادی را در حین استفاده برای شما به ارمغان می‌آورند. در کل می‌توان گفت صفحه‌کلید فراسو FCR-6160 یک صفحه‌کلید مالتی‌مدیا با 125 عدد کلید است که دارای کیفیت ساخت متوسطی است و برای استفاده اداری و خانگی مناسب می‌باشد، همچنین با طراحی منطبق بر قواعد علم ارگونومیک جهت کاربری طولانی مدت مناسب می‌باشد و خستگی کمتری را برای دستان شما سبب می‌شود.

 

مشخصات فنی کیبورد فراسو  FCR - 6160

 

 

 

مشخصات فیزیکی

ابعاد30.5 × 214 × 479.5 میلی‌متر

وزن 820 گرم

مشخصات کیبورد

نوع اتصال باسیم

نوع رابط پورت USB

تعداد کلیدها125 عدد

تعداد کلیدهای میانبر19 عدد

کلیدهای میانبرHome, E-mail, Refresh, Search, Stop, Back ForwardMedia, Mute, Stop, Play/ Pause, Volume up, Volume down, Previous track, Next trackMy computer, Calculator, Sleep, Power, Wake up

طول کابل1.5 متر

برچسب چاپی فارسی

سازگار با سیستم عامل‌هایWindows 98, Windows 2000, Windows ME, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Mac Osx, 

 


کیبورد فراسو SCR-3880
 

Farasso Keyboard SCR-3880

 

لوازم جانبی کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد کیبورد فراسو توضیح میدهد : صفحه کلید یا کیبورد Keyboard یک دستگاه ماشین تحریر است که با استفاده از یک آرایش از دکمه‌ها یا کلیدها که به عنوان اهرم مکانیکی یا سوئیچ الکترونیکی عمل می‌کنند. پس از کاهش کارت پانچ و نوار کاغذی تعامل از طریق صفحه کلید سبک تله تایپ برای رایانه تبدیل به دستگاه ورودی اصلی شد.

 

مشخصات فنی کیبورد فراسو SCR-3880

 

  • برند: فراسو
  • مدل: FCR-3880
  • نوع کالا: کیبرد

 


کیبورد فراسو FCR-2244
 

Keyboard Farassoo FCR-2244

 

قطعات کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد کیبورد فراسو توضیح میدهد : قابلیت اتصال به صورت باسیم از طریق پورت USB - تعداد

کلیدها: 105 عدد - دارای برچسب فارسی

 

مشخصات فنی کیبورد فراسو  FCR-2244

 

مشخصات کیبورد

نوع اتصال با سیم

نوع رابط پورت USB

تعداد کلیدها 105 عدد

برچسب چاپی فارسی

سازگار با سیستم عامل‌هایWindows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7,

Windows 8, Linux 

 


موس و کیبورد فراسو FCM-6140
 

Mouse & Keyboard  Farassoo FCM-6140

 

قطعات کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد موس و کیبورد فراسو توضیح میدهد : Keyboard Farassoo Wired & Wired Optical Mouse FCM-6140 ﴿ کیبورد فراسو همراه با موس سینمی FCM-6140 ﴾ مدل کیبورد و موس های شرکت فراسو می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و آزادی تحرک و راحتی هر چه بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. از مهم ترین ویژگی های این کیبورد پیشرفته و حرفه ای می توان به ارزش بالای خرید در برابر قیمت بسیار مناسب، عملکرد و راحتی، طراحی و ارگونومی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و قابلیت‌ های فراوان، کاربردهای نرم افزاری مناسب، طراحی زیبا و شکیل، کیفیت ساخت بالای قطعات داخلی و بیرونی و لذت هر چه بیشتر در تایپ کردن اشاره کرد.

 

مشخصات فنی موس و کیبورد فراسو FCM-6140 

 

مشخصات فیزیکی

ابعاد32 × 208 × 485 میلی‌متر

وزن 780 گرم

مشخصات کیبورد

نوع اتصال باسیم

نوع رابط پورت USB

تعداد کلیدها 114 عدد

تعداد کلیدهای میانبر10 عدد

کلیدهای میانبرMute, Volume up, Volume downMy computer, Power, CalculatorEmail, Forward, Search , Refresh

مشخصات ماوس

همراه با ماوس

ابعاد ماوس 38 × 62 × 110 میلی‌متر

تعداد کلیدهای ماوس 3 عدد

نوع حسگر ماوس اپتیکال

دقت800dpi

 


کیبورد فراسو FCR-3880 Wired
 

Farassoo FCR-3880 Wired keyboard

لوازم جانبی کامپیوتر - آی تی قیمت در مورد کیبورد برای شما توضیح میدهد:صفحه کلید یا کیبورد Keyboard یک دستگاه ماشین تحریر است که با استفاده از یک آرایش از دکمه‌ها یا کلیدها که به عنوان اهرم مکانیکی یا سوئیچ الکترونیکی عمل می‌کنند. پس از کاهش کارت پانچ و نوار کاغذی تعامل از طریق صفحه کلید سبک تله تایپ برای رایانه تبدیل به دستگاه ورودی اصلی شد.


مشخصات فنی کیبورد فراسو FCR-3880 Wired


ابعاد :13 * 125 * 425 میلیمتر
وزن :410 گرم
نحوه اتصال :با سیم
نوع رابط :USB
طول کابل :1.5 متر
تعداد کلید ها :105 عدد
تعداد کلید میانبر :15 عدد
سازگار با سیستم عامل :Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Linux , Mac OS 9.0 or later

لیست قیمت کیبورد فراسو

قیمت کیبورد Farassoo

 

بهترین کیبورد فراسو ، ارزان ترین کیبورد فراسو ، پرفروش ترین کیبورد فراسو





:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: